Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.12.2014 16:00 - "Жълта преса"
Автор: denicapetrova Категория: Политика   
Прочетен: 225 Коментари: 0 Гласове:
0



 “Знаете ли кое е жалко? Жалко е, че не ходите на театър. Че не сте гледали Луиза Григорова в нито едно представление, но знаете точно колко чаши с алкохол е изпила. Е т’ва е жалко. Жалко е, че не сте идвали на наши концерти, но знаете, че пуша тревичка и съм си отрепчица и си вярвате, че това съм аз. Е т’ва е жалко. Жалко е , че сте се сдухали до такава степен, че като видите някой като мене да се смее в 3 часа през нощта, задължително се е надрусал с нещо и не приемате въобще факта, че може просто да е различен от вас и да не се кефи на скучното ви съществуване. Ето това е жалко. Жалко е, че всеки шибан ден слушам едни и същи политици, които вие ми избирате на мене и на хората след мене, които разбираш ли, ви лъжат в очите години наред, откакто свят светува, че всичко ще се оправи, а велики българи си стоят в къщите и мизерстват заради същите тези лапачи на пари и някакви убийци на достойнства. Е това е жалко. Жалко е, че заради смъкнатите ми панталони и червените ми очи в лицето на най-корумпираната полиция в историята на човечеството аз съм, разбираш ли, потенциален наркоман, крадец, убиец и какъв ли още не. Ето това е жалко. И знаете ли какво? Вашето мненийце можете да си го заврете, където поискате, но не и да ми го налагате на мене. Аз не приемам критики, съвети и всякакви там учения, правила, по които вие, нищожества, вървите. Животът си е мой. И щом не преча на никой, само Господ може да ме съди за делата ми и ако си мислите, че може да ме контролирате и да ме въртите ей-така на малкия си пръст с вашите писания и глупости, имам нещо за вас.. ПЛЮЯ ВЪРХУ ВАС!”
Wosh MC



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: denicapetrova
Категория: Политика
Прочетен: 5116
Постинги: 4
Коментари: 4
Гласове: 10
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930